14 mei 2008 - Sekong, Laos
Onderweg naar Sekong.
Deze foto werd gemaakt op 14 mei 2008 in Sekong, Laos.
- sherry: aaaaaahhhhhhhhhhhhh, Tja…
- sherry: lekker wijf, ik dacht al…
- Inge: Tjemig Eva en rogier, time…
- Marja: Genoten van jullie vakantie!!…
- Mieke: Wat gaaf dat tuben. Ziet…
Alle reacties »